Top 5 stron, które inspirują zdjęciami!

11:00


Bardzo często przeszukuję internet w poszukiwaniu ciekawych zdjęć, które pozwolą mi zaczerpnąć inspiracji lub po prostu nadadzą mojej stronie lepszego koloru. Mam swoje ulubione strony, które mi w tym pomagają i dziś nadszedł dzień, w którym postanowiłam się nimi z Wami podzielić.




Zacznę od tego, że wybrałam pięć najlepszych stron z licencją CC0 (Autor zrzekł się wszelkich praw autorskich do swoich twórczości, a my możemy wykorzystywać jego zdjęcia w dowolny sposób.) oraz zwykłe portale ze zdjęciami znalezionymi w sieci. Czas nie zawsze pozwala mi na zrobienie własnych zdjęć, dlatego korzystam również z darmowych banków. To przecież nic złego! Ba, nawet są naszą pomocą i ratują w krytycznych sytuacjach.





Strona, która ma do zaoferowania obrazy podzielone na kategorie wymiarowe. Od grafiki na bloga, do postów facebookowych. Dzięki niej zawsze znajdę zdjęcie, które mogę dorzucić pisząc post na fanpage'u lub notkę blogową.




Portal posiadający zdjęcia w formatach począwszy od .jpeg po .gif. Wystarczy wpisać odpowiedni hashtag, a potem poprzebierać w danej kategorii wyszukiwania, żeby znaleźć coś, co ma nas zainspirować lub wprawić w nastrój, którego w danej chwili potrzebujemy. 





Piękne fotografie, które użyteczne są przy dodawaniu postów na blogi. Prezentują się genialnie i są idealnym zastępstwem dla naszej twórczości, gdy brakuje nam czasu.




Twórcze, niekiedy dające do namysłu fotografie, które dają natchnienie przy pisaniu opowieści. Także pasują do komponowania z postami. 



Polski odpowiednik strony WeHeartIt, na którym znajdziemy również cytaty umieszczone na zdjęciach w języku polskim. Jeżeli nam samym nie chce się, bądź nie mamy czasu tworzyć tekstów na obrazkach lub szukamy czegoś co nas zmotywuje w naszym języku, ta strona będzie perfekcyjna.



Mam nadzieję, że chociaż jeden link będzie Wam przydatny. Być może już znacie jedną, dwie lub wszystkie strony, a nawet może macie ich więcej! Jeśli tak, pochwalcie się w komentarzach. :)

2 komentarze:

  1. Dużo ładnych zdjęć można jeszcze znaleźć na tumblr, jeśli wpisze się odpowiednie hasło albo na deviantart :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Nie mam pomysłu na kreatywny komentarz, więc zostaje jedynie przesłać pozdrowienia XD xx

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.