Co, jeśli wybierając dobro również ponosisz konsekwencje? Moja książka już w sprzedaży!



Nie myślcie sobie, że skoro jest pierwszy kwietnia, to przyszłam do Was pożartować i ponabijać się. Tym razem piszę o czymś śmiertelnie poważnym i mającym dla mnie wielkie znaczenie. Czy już wiecie, o co chodzi? Świetnie, a więc nie przedłużając, pozwólcie, że zachęcę Was do poznania mnie bliżej, a raczej poznania mojej książki!




"Pułapka" jest moją drugą wydaną książką oraz drugą częścią tej pierwszej, czyli "Cienia". Napisanie jej, a także wydanie zajęło mi trochę dłużej czasu, niż przy "Cieniu", chociaż nie ukrywam, że swoją premierę miała szybciej niż jej poprzedniczka. Ale nie o to przecież w tym wszystkim chodzi, prawda? Pozwólcie mi opowiedzieć, o czym jest druga część "Cienia" i dlaczego warto ją przeczytać.

Książka jest kontynuacją pierwszej części, w której starałam się zawrzeć więcej intryg i namieszać czytelnikom jeszcze bardziej w głowach. Tym razem opieramy się na zmaganiach Caitlin i idziemy szlakiem kolejnych trudnych przeżyć, jakie jej zaserwowałam. Można by powiedzieć, że nie mam dla tej bohaterki litości, ale pod koniec mojej historii daję jej wreszcie odetchnąć (no, w pewnym sensie). Starałam się wyjść poza szablon i udowodnić, że książka może dostarczyć tyle samo emocji i akcji, jak część pierwsza. Czy udało mi się? Tego mogę dowiedzieć się od Was.

Postać Caitlin nieco zmieniła się od czasów poprzedniej części, chociaż niektóre cechy charakteru pozostały. A może zmiana to tylko złudzenie? Wrażliwość i żal po stracie Alexandra nie opuszczają jej na krok, co sprawia, że nie jest w stanie zmierzyć się nawet z najmniejszym problemem. Wewnątrz wciąż pozostała starą, dobrą Caitlin. Aczkolwiek na zewnątrz... jest inna. Stara się nie pokazywać swoich słabości, udaje cieszącą się życiem dziewczynę i przede wszystkim próbuje dalej iść przez życie, które znowu zaczyna rzucać jej kłody pod nogi.

W jaki sposób? Och, możecie tylko zgadywać! Zdradzę jedynie, że przeszłość nie pozostaje tylko przeszłością, a cichutko śledzi bohaterów mojej opowieści, aby znów pojawić się w ich życiu. Osoby, które zdawały się być tylko uciekającą chmurą, wrócą żeby zostać dłuższą chwilę, a sprawy, które miały zostać załatwione jakiś czas temu, okażą się wcale nie być zamkniętymi.

Ale to tylko namiastka tego, co spotka Was podczas czytania "Pułapki". Przecież przy epilogu "Cienia" zostawiłam Was z jednym prostym pytaniem, na które teraz nareszcie otrzymacie odpowiedź! I wszystko znowu się skomplikuje... ale wątpię, że Was to w jakiś sposób zdziwi.

Tak więc, jeżeli jeszcze ja sama nie przekonałam Was do zabrania się za moją książkę, zrobią to na pewno recenzje! Serdecznie zapraszam do przeczytania opinii o "Pułapce" zamieszczonych na: Rude Pióro, Czytamy bo kochamy, a także Literacki Świat Cyrysi.

I jeżeli te trzy recenzje sprawiły, że zechcecie sięgnąć po moją książkę, podsuwam linki:


Zakup "Pułapki" TUTAJ
Zakup "Cienia" TUTAJ
Zakup pakietu "Cień+Pułapka" TUTAJ 

1 komentarz:

  1. Gratuluję!
    Zapowiada się ciekawa seria, może przeczytam.
    Aktualnie sam pracuję nad książką, też chciałbym coś stworzyć.

    Zapraszam również do mnie
    http://allthingsabouteverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.