Trzy kropki nienawiści - Czas start!

17:26


Najprawdopodobniej największą zmorą dla blogera jest napisanie pierwszego postu, który ma za zadanie wprowadzić czytelnika w wizję autora dotyczącą strony. Ale osoby, które nie są ze mną od dziś lub wczoraj doskonale wiedzą, że lubię mącić kręcić i komplikować wiele spraw, więc nie ma co się łudzić - mój zamysł prowadzenia tego bloga pozostanie zapewne zrozumiały jedynie dla mnie, a w dalszej przyszłości może i dla Was, bo nie wątpię, że kilka osób jest w stanie odkryć moje niecne plany (do tej pory się udawało). Niemniej jednak zamierzam zrobić swego rodzaju wprowadzenie mając cichą nadzieję, że "ktoś" zrozumie "coś" z mojej "paplaniny".


TRZY KROPKI NIENAWIŚCI 
TRZY GŁÓWNE POWODY POWSTANIA STRONY


Ten blog powstał z myślą o Was, a także o mnie. Pragnę pomagać i wspierać osoby, których marzeniem jest wydanie książki lub rozwijanie się pod względem pisarskim. Z tego powodu, znajdziecie na tej stronie moje porady i wskazówki, opinie, a także informacje dla mnie niezbędne, jeżeli chodzi o pisanie. Poza tym działem, będę zapewne dodawać swoje pięć groszy, czyli oddam Wam pewną swoją część i podzielę się w swoim zdaniem w wielu sprawach. Ale spokojnie, na pewno nie pójdę w kierunku bloga modowego, bo to zupełnie nie moja dziedzina. Będą moje opinie, monologi życiowe i wskazówki pisarskie, gwarantuję. Możliwe, że w późniejszym czasie rozwinę skrzydła o wiele bardziej, ale na tę chwilę skupiam się na podstawach, fundamentach na których będę budowała tę witrynę.


Cóż więcej mogę napisać...
do zobaczenia w kolejnym poście! 

4 komentarze:

  1. Świetny szablon bloga!
    Z wielką chęcią przeczytam o ciekawych wskazówkach pisarskich, bo z pewnością mi się przydadzą. Przy okazji, widzę, że z boku masz zaznaczone ,,Dom Kości'' Grahama Mastertona ''do przeczytania''. Ostatnio ją przeczytałam i bardzo ją polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będe tu wpadać z pewnością <3 i może zaczne coś pisać.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo bardzo czekałam na takiego bloga z twojej strony i już wiem, że będę tu stałą czytelniczką :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi sie wygląd bloga. Pomimo, ze prosty to bardzo ladny i w moim stylu :). Pierwszy post faktycznie jest wielka zmora dla blogera, ale mysle, ze tobie sie udal. Na pewno bede z niecierpliwoscia czekac na twoje porady i inne posty. Powodzenia w dalszym pisaniu postach i orzwijaniu sie pod tym względem :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.